fredag den 18. maj 2012

Spring - ny udfordring på Panduro

 Layout er lavet efter denne omgangs skitse fra Charlotte Ravn. Ja, synes ikke selv den ligner helt, men så kan man sige jeg har ladt mig inspirere af skitsen. Jeg har brugt 2 nye meget, meget lækker mønsterpapirserier fra Prima, som Panduro Hobby nu har i butikkerne, nemlig Nature Garden og Fairy Belle og de der tilhørende chipboards.
Her et kikke på alle de lækker blomster og de søde kapsler, der passer fint sammen med blomsterne. Jeg har selv lavet kirsebær blomsterne og rosen fra rester fra mønsterpapiret. Alle de små swirls på layout er laver ved at klippe pearl stickers på bånd i mindre stykker og sætte sammen, se hvor fine de bliver.
Se materialeliste her.

HUSK at deltage i udfordringen på Panduro Hobby, hvor du kan vinde et gavekort på 200 kr.

Ha en dejlig weekend.


5 kommentarer:

Riet sagde ...

So beautiful Connie.

Hugs Riet.xx

Karina Beck sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Karina Beck sagde ...

Lækkert layout!

Pialine sagde ...

Superlækkert LO - er vil med den hæklede doily - dejligt billed og skønne blomster
Knus

Karina Beck sagde ...

God morgen.
Skal du mon på arbejde, siden at du har været så tidligt oppe? ; )
Papirerne er fra My minds eye og et kit jeg har købt hos Hobbyboden.
God søndag.