søndag den 13. maj 2012

Ur mini album

Jeg synes jeg ville dele det album med jer. Det er længe siden jeg lavet det, og jeg er ret vild med det, men billederne havde jeg skulle jeg lige have mod til at vise. Som det set har jeg brugt Tim H urs die til selve album. Alle siderne startede hvide. Urskiverne er malet brune med lidt guld her og der. Der efter er de emboss med klar UTEE i flere lag. 
 Mønsterpapiret er også fra Tim H. Som I kan se er billeder fra krigens tid fra og årene lige efter. Her er det billeder af min Bedstefar og farmor. 
 Billder af min farmor og min far på motorcykleren.
 Min Bedstefar der var frihedskæmper. I det lille album til højre er flere billeder fra krigen.
Min farmor på motercykle i kontrast til sytemaet på siden. 

Albumet er lavet i forbindelse med en ustream klasse, så jeg har ikke selv udfundet den dybe tallenken her. Men sjov at deltag i.

Ha en dejlig søndag.

8 kommentarer:

Aud Kirsten sagde ...

Wow, utrolig flott mini album, så mange flotte detaljer.
Ha en fin søndag!
Klem:)

Dorthe sagde ...

Hold op hvor er det lækkert! Du er så hamrende dygtig! God søndag.

Riet sagde ...

So beautiful Connie.

Hugs Riet.xx

Heidi sagde ...

Aldeles nydelig!
Lekre detaljer:)
Ha en fin søndag, klem:)

Karina Beck sagde ...

Wow et flot og detaljeret album!!!!
God søndag.

Nikolette sagde ...

Hvor er det et dejligt album - rigtig nostalgisk :D

morkaren sagde ...

Hvor er det flot Connie, jeg har også lige fundet en del gamle billeder frem og fyldt et mini, jeg har kaldt det: det var dengang.
knus morkaren.

Pia sagde ...

super lækkert conni
Du må have en god KRist.Himmelfarts ferie