torsdag den 10. maj 2012

Tea time - teposekort igen

 Da jeg kom hjem idag, sat jeg som vanlig med min te og kikke på facebook bl.a. Her var der en der på Pinterest havde pin et lille te kort. Jeg blev inspirere og af en reste mønsterpapir fra scrapbordet fik jeg lavet dette lille kort. Som Gitte fra Hobbyboden igår skrev i hendes nyhedsbrev er tepotter måske de nye ugler, og den er jeg med på, som stor tedrikkende.
Jeg har til kort brugt en reste Prima Almanac papir og chipboards tekop + ur fra samme serie. Tepotte og teske stemlper fra Prima Printery serie. Og de søde chrams, tepotten og teskeen er købt på Facebook.

Ha en dejlig torsdag aften.

5 kommentarer:

Pialine sagde ...

Skønt og dejligt kort...må huske at prøve det en dag :)

Anonym sagde ...

Lækkert kort....med så mange smukke detaljer. Jeg håber nu ikke, at tepotter mm. overtager uglerne, men at der er plads til begge dele. jeg er vild med begge dele og er også ivrig tedrikker. Kan slet ikke lide kaffe...hi.
Knus
Dorte

Riet sagde ...

What a beautiful card Connie.

Hugs Riet.xx

Pia sagde ...

wow så rålækkert med flotte detaljer

Karina Beck sagde ...

Du tryller bare det ene flotte ud af ærmet efter det andet!!!!!