mandag den 23. december 2013

Julesider i PL

Ja, jeg har lige så godt start med at undskylde kvaliteten af billeder, men lys i december måned er der jo ikke meget af og slet ikke når man boer under en masse stilads og plast. 
Men her er det første af kæresten og min december måned i Project Life stil i stedet for en december daily.

1. december stod i fødselsdagstegn, da min mor og jeg holdt fødselsdags/julebrunch for hele familien med pakkespil og det hele. Så det handler hele siden om.  
Så begynder de almindelig sider, hvor nogle dage fylder 1 - 2 lommer og andre ½ eller hele sider, alt efter aktivitet. På den side er "bagsiden" af lommen fra Mona´s kursus med panieller og glimmer, hvor man kan se i gennem.
Det mørke billed, der af Bella (vores plejehund) der er taget i fast gerning i at ligge i sofaen, hvilket hun ikke må. Hun mened at jeg bare kunne gå i sengen igen, så ville hun lige gå op i sofaen igen.
Sidste side om Bodil Strom, LogeScrap og julebagning.

Af materialer har jeg brugt kort og mønsterpapir efter hvordan sider sider i min mappe. Fødselsdags siden har jeg brugt Snap serie, og de 2 andre sider er lidt blandt med PL kort, mønsterpapir og snap.

Rigtig glædelig jul

til alle mine læser her på bloggen. 

1 kommentar:

Karina Beck sagde ...

Det er nogle dejlige sider, du har lavet!
God jul til dig og familien.