mandag den 23. juni 2014

Cool motorcars

Så er det mandag og Sankt Hans, så ingen jeg tag kosten og flyer af sted vil jeg lige bloggen et dobb. dreng layout/PL af nogle billeder manden min har taget en eftermiddag på Sjællands ringen af en masse lækker biler. 
Til layout har jeg brugt serien fra Crate Paper "Boys Rule", hvor jeg faldt for papiret med racebilerne på og de skønne die cuts, vellun papiret med stjernerne på. Så jeg har brugt både 12 x 12 og 6 x6 mønsterpapir til layout.
Til denne mere Project Life artig side har jeg brugt de lækker Journaling kort der også høre til serie Boys Rule, samt mønster papir fra blokken i 6 x 6 . Og så er siden pynt med de skønne die cuts "plettet" med Mister Huey´s i sølv, der giver siderne i lidt slidt look.

Ha en dejlig Sankt Hans og gode tur på kosten.

2 kommentarer:

CrazyGirlPaper sagde ...

Super fedt CARS LO og PL. Fede farver og SÅ fede billeder.

Ja, god tur på kosten - håber vi ses igen :-)

Karina Beck sagde ...

Superflot herre/drenge dobbelt layout.