mandag den 16. juni 2014

Love This

Nu skal I have historien om min hat. Kærsten og jeg har efterhånden været på en del krammemarked, Dyrskue og andre steder, hvor de sælger hatte. I vinters fik jeg en hat af ham til vinter brug og jeg har bruget den meget. Nu har vi så været rundt og kikke på hat igen, og den stakkels mand har fået taget billeder med alverdens hatte på, så nu har han købt en hat til mig i håbe om at slippe for flere hatte og billeder. Og jeg elsker min nye hat. 
Layout startede med jeg farvet bunden med vandfarver. Jeg så har jeg bygget en masse lag op under billedet, rester fra papirserien Styleboard fra Crate Paper og pyntet der fra. Lag og pynt i vellum og guld. Super, super sødt og in. 
Ha en dejlig mandag.


1 kommentar:

CrazyGirlPaper sagde ...

Hvor er det bare fedt med dine hatte - tænker også man bruger hatte for lidt. Jeg har en lækker sommerhat, som jeg elsker - men bruger den ikke så tit.
Mega fedt LO.