torsdag den 12. juni 2014

PL uge 22, Ledreborg og Dyreskue

Uge 22 var en billedtung uge, ikke med hverdagsbilleder, med vi var både på Ledreborg stol til livesstile messe, samt på Dyrskue. Af hverdagsting fik vi opvaskemaskin, juuhu sikke en lettelde i hverdagen.
På denne første side af uge 22 er halvdel hverdag og den anden halvdel om de ting der inspirer mig, bl.a til at få malet igen.
Denne side er fotos fra Ledreborg, hvem vi så og var. Og for håbenlig lidt om stemning og indtrykkene.
Jeg har til de 2 første sider brugt Styleboard serie og kort af maj månedpakke fra Studio Calico. 
Sidste side er fra Dyrskuet i Roskilde, hvor vi så traktor træk, som jeg var helvild med. Men vi så også dyrerne, de mange maskiner og jeg fik ny hat.
Jeg valgt , at lave side meget maskulin,  og har valgt at bruge kort fra Vintage travel core kittet. Det passede godt til billeder.

Jeg nyder mit anden fridag, hvor jeg har fået en masse DT opgaver af vejen. Så nu skal haven nydes resten af min fridag. Ha en dejlig dag.

Ingen kommentarer: