mandag den 9. juni 2014

Roser fra Ledreborg og nyt designer job

Nu er det nok med at være gæstedesigner for Love2scrap, så nu er jeg med i designtema og glæder mig til at arbejde sammen med de andre dygtig designer i temaet og lege med de skønne produkter fra butikken.
Til idag har jeg leget med en fra mine yndlingsserie for tiden "Plus one" fra Amy Tangerine. Jeg har arbejdet med lag på lag og mønster papir i både 12 x 12 og 6 x 6.
Jeg har lavet splattede/plettede med Heidi Swapp mist og brugt dots og glimmer sten.
Kanterne tegner jeg op med en tynd sort tusse, i stedet for at svært. Det giver en spændende overgang i mellem lagene.

Ha en dejlig mandag og sidste Pinsedag.
Jeg passer jobbet som vanligt.



2 kommentarer:

CrazyGirlPaper sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Annette sagde ...

Super mega flot LO du igen har lavet.

TILLYKKE med dit nye DTjob - glæder mig til at se hvad du får lavet i fremtide